loading...
┊┊شادی بخش✗وبسایتی وابستـه بـه تغييـر و تنـوع✗
Akram بازدید : 332 1392/05/15 نظرات (1)

 سربه هوا

 

بی تودلگیرم وقتی که میبینم

با دیگری نشستی من آروم نمی گیرم

شکستن من رو چه ساده میبینی

به غیر تو هیچکسو تو دلم نمی بینم



دروغه که دوسم داری آره میری تنهام میذاری

من میمونم و غصه هات که داری توی قلبم می کاری

حرفات باد هواست همه کارات اشتباست

می خوام مثل خودت شم ولی قلبم خیلی با حیاست



میگم حرفای تورو تو قلبم من حک کنم

میگی نه باز کاری میکنی به حس خودم شک کنم

همه شعرام جون تازه میگیره وقتی که تو با منی

دنیا با منه وقتی که تو با منی

نمیدونم که دلت بند کجاست پابند کیه

خیلی بی وفاست

نمی دونم با کی همبازی شده چطور راضی شده

خیلی سر به هواست



نمی دونم که دلت منو میخواد پابه پام میاد

اصلا عشقمو میخواد

نمی دونم سر کارم یا که نه بیدارم یا که نه

تورو دارم یا که نه


میگم حرفای تورو تو قلبم من حک کنم

میگی نه باز کاری میکنی به حس خودم شک کنم

همه شعرام جون تازه میگیره وقتی که تو با منی

دنیا با منه وقتی که تو با منی

 
عشقای امروز

 

 

همه میدونن همه میدونن

قصه لیلی و مجنونو میدونن

عشق شیرین و فرهادو میدونن

همه میدونن میدونن همه میدونن

اگه دل کندن آسومنتر از کوه بود

با که فرهاد با شیرینش دروغ بود

نمی شد نمیشد حتی یه سنگم

از بیستون جدا نمی شد

عشقای امروز واسه یه لحظن

دوس داشتناشون دروغ محضن

دل به دلش دادی ولی سرابه

آخر این عشقا پر از عذابه

 

MP3 128

 

Alireza & Mostafa Roozegar – Sar Be Hava

Alireza Roozegar – Eshghaye Emrooz

 

WMA


Alireza & Mostafa Roozegar – Sar Be Hava

 

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر مي خواهي خوشبخت باشي براي خوشبختي ديگران بكوش؛ زيرا آن شادي كه ما به ديگران مي دهيم به خود ما بر مي گردد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2679
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 553
  • بازدید سال : 18,713
  • بازدید کلی : 300,685