loading...
┊┊شادی بخش✗وبسایتی وابستـه بـه تغييـر و تنـوع✗
Akram بازدید : 150 1395/03/26 نظرات (4)
دیگران را ببخشید…
بی عقلی ، تهمت ها،خیانت و بی ادبی
نشانه عدم بلوغ روحی انسان هاست.
انسان های نارس این موارد را زیاد دارند ؛
شما انسانی رسیده باشید!
با سبکبالی و بدون اینکه قضاوت یا سرزنش کنید ،
و بدون اینکه از این حرفها ناراحت شوید…
از کنار این ها رد شوید …
اگر هوای دلتان ابری شد و چشم هایتان باریدند،
بگذارید این اشک ها باران رحمت و بخشش باشند
برای انها که نمی دانند و زمین دلشان خشک شده است
اینجاست که دل بخشنده شما
چشمه جوشانی می شود که به منبع عظیم لطف خدا متصل شده است.
✦✦✦✦
برچسب ها ببخشید… ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط azra در تاریخ 1396/11/13 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

خیلی از من متنفر بودی؟؟؟؟؟
من نمی دونستم تا این حد از من بدت میاد.
اگه می توانید منو پاس کنید... شما ک بهتر میدونید ندارم هزینشو بدم؟؟؟
پاسخ : خخخخخخخخخ بابا منو اشتباهی گرفتی من استادت نیستم.
من یه مهندسمممممممم
که شغلم چیز دیگه س

این نظر توسط azra در تاریخ 1396/06/10 و 11:00 دقیقه ارسال شده است

سلام
تبریک میگم.. خانمتون خیلی عالیه..
اگه این ترم هم سر کلاساتون نیام پاس نمیشم؟؟؟؟
پاسخ : چی میگی؟؟؟تو هنوز منو یادته 😄😄بعد من خودم دخملم خانمم کجابود!!!

این نظر توسط azra در تاریخ 1396/04/13 و 1:09 دقیقه ارسال شده است

استاد؟؟
پاسخ : عجب!!!!
چه با وفایی هنوز منو فراموش نکردی؟/

این نظر توسط در تاریخ 1396/03/26 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
چرا اینقدر افتضاح نمره دادین؟؟؟؟؟ی کم انصاف داشته باش
پاسخ : سلام نمره چی؟؟؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر مي خواهي خوشبخت باشي براي خوشبختي ديگران بكوش؛ زيرا آن شادي كه ما به ديگران مي دهيم به خود ما بر مي گردد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2672
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 13,586
  • بازدید کلی : 295,558