loading...
┊┊شادی بخش✗وبسایتی وابستـه بـه تغييـر و تنـوع✗
Akram بازدید : 164 1394/07/20 نظرات (0)
730603

با پایان مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج این آزمون تا ۲۱ مهرماه اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس مرکز سنجش و پذیرش اعلام کرد: کلیه متقاضیان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی فرصت داشتند حداکثر تا ساعت ۲۴ روز جمعه۱۷ مهر با مراجعه به سامانه این مرکز نسبت به این امر اقدام نمایند.

دکتر علوی فاضل ادامه داد : اسامی پذیرفته شدگان تا ۲۱ مهر ماه اعلام خواهد شد و شروع به تحصیل پذیرفته شدگان تابع تقویم آموزشی دانشگاه خواهد بود.
Akram بازدید : 136 1394/04/16 نظرات (0)

هدف از این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص شرکتهای دولتی و خصوصی است. در این دوره دانشجویان با تئوریهای نوین مدیریت مالی و کاربرد آن می باشد. شرکت کنندگان در این دوره، علاوه بر آشنایی با مسائل نظری دانش مدیریت مالی با زمینه های نوین در این رشته و جایگاه آن در عرصه عمل آشنا خواهند شد. افزایش قدرت تحلیل امور پیرامون ما با استفاده از ابزارهای کاربردی از ویژگیهای این دوره می باشد.

واحدهای درسی در دانشگاه:

  • تجزیه و تحلیل صورتهای مالی
  • مدیریت مالی پیشرفته
  • بررسی موارد خاص در مدیریت مالی
  • حسابداری مدیریت
  • بازار پول و سرمایه
  • مدیریت سرمایه گذاری و ارزیابی اوراق بهادار
  • سازمانهای پولی و مالی
  • مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته
  • سیستمهای اطلاعات مدیریت
  • پژوهش عملیاتی پیشرفته
  • سمینار مالی
  • تئوریهای مدیریت پیشرفته
  • اقتصاد مدیریت

آینده شغلی:

با توجه به طراحی که برای این رشته صورت گرفته است، فارغ التحصیلان در این رشته مشاوران و مدیران سرمایه گذاری و مالی شرکتها خواهند بود، زیرا برنامه ریزی برای استفاده صحیح از منابع نقدی و غیر نقدی نیازمند افراد متخصص، باهوش و آشنا با بازارهای پول سرمایه می باشد. بدیهی است که موفقیت و یافتن شغل متناسب با رشته تحصیلی دانشجویان در این رشته منوط به علاقه و کوشش بسیار در مسائل مالی و سرمایه گذاری می باشد. دانشجویان این رشته اگر همسو با تحصیلات خود، تجربه ورود علمی - عملی به بازارهای سرمایه را کسب نمایند، آنگاه نیازی به جستجوی شغل نخواهند داشت و می توانند به راحتی و با سرمایه اندک در این بازارها وارد شوند یا در صورت کسب اعتماد به نفس لازم، می توانند با استفاده از سرمایه های دیگران در سودآوری آنها شریک شوند. اما همانطور که اشاره شد این مهم مستلزم تلاش، مطالعه، دقت و البته روحیه بالا می باشد.

برای تحصیل در این رشته چه چیزهایی مورد نیاز است؟

  • علاقه به مباحث مالی و سرمایه گذاری و مطالعه رویدادهای داخلی و خارجی (بسیار مهم)
  • داشتن روحیه ریسک پذیری بالا
  • قدرت تجزیه و تحلیل داده ها و نسبت های مالی
  • اعتماد بنفس بالا و در عین کنترل احساسات و پرهیز از غرور
Akram بازدید : 245 1392/06/12 نظرات (1)
Akram بازدید : 618 1392/03/27 نظرات (1)
 زبان: فارسی  نویسنده: نوید زارعی
 نوع فایل: PDF
 تعداد صفحات: 119  ناشر: آی آر پی دی اف
 حجم کتاب: 1.78 مگابایت

 

تجارت الکترونیکی را می‌توان انجام هرگونه امور تجاری بصورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته‌است و پیش‌بینی می‌شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله‌ای گفت می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا و یا خدمات منتهی می‌شود. تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع تری دارد؛ یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه‌های فعالیت تجاری، مانند خریداری، صورت برداری از کالاها، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابه‌جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد. البته مفهوم گسترده‌تر تجارت الکترونیک کسب و کار الکترونیک است.
کتاب حاضر نگاهی دارد به چیستی و تاریخچه تجارت الکترونیک و همچنین به بررسی تجارت الکترونیک در ایران و جهان و اقسام آن می پردازد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

Akram بازدید : 2912 1391/12/15 نظرات (1)

این کتاب شامل نمونه سوالات کارشناسی ارشد ، دروس :

• مبانی سخت افزار

• مبانی نرم افزار

• زبان تخصصی

• ریاضیات

• تخصصی نرم افزار

• تخصصی سخت افزار

• هوش مصنوعی – کنترل خطی

• هوش ماشین و روباتیک

• ریاضیات کامپیوتری

• اجزای کامپیوتر

• ساختمان داده ها

• سیستم عامل

*** تمامی سوالات دارای پاسخنامه می باشند .

 

نام کتاب : نمونه سوالات کنکور کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر (همراه با پاسخنامه)

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Akram بازدید : 795 1391/12/15 نظرات (2)

سوالات کنکور ارشد کامپیوتر از سال 74 تا 86

سوالات کنکور کارشناسی ارشد 10 سال اخیر از سال 74 تا سال 86 را تقدیم کاربران عزیز می نماییم. سوالات کنکور ارشد کامپیوتر به تفکیک درس ها رو برای داتلود شما دوستان قرار داده بودیم که به درخواست کاربران سوالات رو در یک فایل قرار دادیم و برای دانلود شما دوستان آماده کردیم این مجموع شامل سوالات کنکور ارشد کامپیوتر از سال 1379 تا 1389 می باشد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Akram بازدید : 2995 1391/11/29 نظرات (0)

هدف از درس نظریه زبان ها و ماشین ها(Languages ​​and automata theory) آشنایی با نظریه محاسبات است که با مدلهای انتزاعی از ماشینها و کامپیوترها مسائل نظری مورد بررسی قرار می گیرد.

زبانها، ماشینها و گرامرها  سه موضوع اساسی این درس بوده و با بررسی زبانهای مختلف، گرامرهای مربوطه و ماشینهای انتزاعی مورد استفاده برای پردازش این زبانها معرفی می گردد. یک زبان صوری، انتزاعی از مشخصه های کلی زبانهای برنامه سازی است که شامل مجموعه ای از علائم و ساختارها است که تعیین کننده قالب کلی جملات است. این اسلاید شامل شش جلسه اموزش نظریه زبان ها و ماشین ها میاشد.

جزوه حاضر یکی از کاملترین جزوه های درس نظریه زبانها و ماشینها میباشد که توسط استاد بزرگ دکتر میبدی تهیه شده است.

 

دانلود در ادامه مطلب

Akram بازدید : 430 1391/11/29 نظرات (1)

 

1) زبان تخصصي (با ضريب 1)
تعداد - 25 سؤال

----------------------------------
2) مجموعه‌ي دروس رياضي (با ضريب 2)
تعداد - 24 سؤال، هر درس شش سؤال

الف) رياضي مهندسي
كتاب درسي: رياضي مهندسي پيشرفته، اروين كريزيگ، ترجمه‌ي عالم‌زاده يا شاهرضايي.
كتاب تست: رياضي مهندسي، مؤسسه‌ي پرسپوليس.


ب) آمار و احتمال مهندسي
كتاب درس و تست: آمار و احتمال، دكتر نيكوكار.
آمار و احتمال، نوشته‌ي ....، ترجمه‌ي‌عميدي.
آمار و احتمال، نوشته‌ي دگروت، ترجمه‌ي (استاد بزرگوارم) دكتر عين الله پاشا.


ج) محاسبات‌عددي
كتاب درس: آناليز عددي، بابليان.
محاسبات عددي، دكتر نيكوكار.
كتاب مهندسي كامپيوتر، خلاصه‌ي درس.


د) ساختمان‌هاي گسسته
كتاب درس: ساختمان‌هاي گسسته، دكتر قلي زاده.
رياضي گسسته، گريمالدي.
رياضي گسسته، ترمبلي.
كتاب تست: پوران پژوهش

----------------------------------

به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Akram بازدید : 351 1391/11/16 نظرات (0)

علوم‌ كامپيوتر پل‌ ارتباطي‌ دانش‌ كامپيوتر و رياضي‌ است‌ و مهمترين‌ هدف‌ آن‌ دست‌يابي‌ به‌ بهترين‌ الگوريتم‌هاي‌ موجود (روش‌هاي‌ حل‌ مسأله‌) در كمترين‌ زمان‌ و با كمترين‌ خطا و بيشترين‌ دقت‌ است. به‌ عبارت‌ ديگر هدف‌ اين‌ رشته‌ تربيت‌ گروهي‌ متخصص‌ كامپيوتر است‌ كه‌ با ديد رياضي‌تر و منطقي‌تر به‌ حل‌ مسائل‌ مطرح‌ شده‌ در علوم‌ كامپيوتر يا رياضي‌ بپردازند. اين‌ رشته‌ در مقطع‌ كارشناسي‌ داراي‌ 4 گرايش‌ محاسبات‌ علمي‌، نظريه‌ الگوريتم‌ها، سخت‌افزار‌ و سيستم‌هاي‌ اطلاعاتي‌ است‌. كه دروس گرايش محاسبات علمي در زمينه برنامه‌ريزي خطي، غيرخطي، آناليز عددي و نرم‌افزار در رياضي است؛ يعني در اين گرايش كاربرد رياضيات در كامپيوتر مطالعه مي‌شود.گرايش نظريه الگوريتم‌ها به بررسي راه‌هاي مختلف حل مسئله به ياري روش‌هاي بهينه‌تر، سريع‌تر و بهتر مي‌پردازد. به عبارت ديگر هدف اين گرايش پياده‌سازي و بهينه كردن الگوريتم است.در گرايش سخت‌افزار نيز معماري يا ساختار كامپيوتر مطالعه مي‌شود و گرايش سيستم‌هاي اطلاعاتي نيز به مديريت پروژه‌هاي نرم‌افزاري و سيستم‌هاي اطلاعاتي مي‌پردازد. گفتني‌ است‌ كه‌ تفاوت‌ اين‌ رشته‌ با مهندسي‌ كامپيوتر گرايش‌ نرم‌افزار در اين‌ است‌ كه‌ رشته‌ علوم‌ كامپيوتر برخلاف‌ مهندسي كامپيوتر فاقد دروس‌ آزمايشگاهي‌ و كارگاهي‌ است‌ و بيشتر جنبه‌ تحقيقات‌ نظري‌ دارد.

توانايي‌هاي‌ لازم :
تسلط‌ و علاقه‌ به‌ رياضيات‌ شرط‌ اول‌ موفقيت‌ در رشته‌ علوم‌ كامپيوتر است‌ و دانشجوي‌ اين‌ رشته‌ بايد بتواند با استدلال‌ رياضي‌ با مسائل‌ برخورد نمايد. در ضمن‌ بايد اطلاعات‌ عمومي‌ خوبي‌ داشته‌ و حتي‌ پس‌ از فارغ‌التحصيلي‌ به‌ مطالعه‌ و تحقيق‌ پشت‌ نكند چون‌ در طي‌ تحصيل‌ تنها اطلاعات‌ پايه‌اي‌ و كلي‌ را فرا مي‌گيرد و براي‌ حضور در بازار كار بايد خود تلاش‌ كند و اهل‌ مطالعه‌ و تحقيق‌ باشد.

موقعيت‌ شغلي‌ در ايران :
موقعيت‌هاي‌ شغلي‌ فارغ‌التحصيل‌ علوم‌ كامپيوتر شباهت‌ بسياري‌ با مهندسي‌ كامپيوتر گرايش‌ نرم‌افزار دارد اما در كل‌ نقش‌ فارغ‌التحصيل‌ اين‌ رشته‌ به‌ عنوان‌ مدير و هماهنگ‌ كننده‌ بسيار مهم‌ و قابل‌ توجه‌ است‌. فردي‌ كه‌ مسؤول‌ انتخاب‌ راه‌حل‌ مسائل‌ و حل‌ آنها همچنين‌ تقسيم‌ الگوريتم‌ها در بين‌ مهندسين‌ نرم‌افزار و در انتها جمع‌ كردن‌ قسمت‌هاي‌ توزيع‌ شده‌ مي‌باشد.

درس‌هاي‌ اين‌ رشته‌ در طول‌ تحصيل :

دروس‌ اصلي‌ و تخصصي‌ مشترك‌ در گرايش‌هاي مختلف علوم كامپيوتر:
رياضي‌ عمومي‌، فيزيك‌ پايه‌، آمار و احتمال‌، اصول‌ كامپيوتر، اصول‌ سيستم‌هاي‌ كامپيوتري‌، جبر خطي‌ عددي‌، رياضيات‌ گسسته‌، آناليز عددي‌، ساختمان‌ داده‌ها و الگوريتم‌ها، نظريه‌ اتوماتا و زبان‌ها، كامپايلر، نظريه‌ محاسبات‌، اصول‌ طراحي‌ نرم‌افزار، منطق‌، ذخيره‌ و بازيابي‌ اطلاعات‌، پايگاه‌ داده‌ها، اصول‌ سيستم‌هاي‌ عامل‌، شبيه‌سازي‌ كامپيوتري‌، زبان‌هاي‌ برنامه‌سازي‌، اصول‌ مديريت‌، مباني‌ اقتصاد.

دروس‌ تخصصي‌ گرايش‌ محاسبات‌ علمي :
برنامه‌ريزي‌ خطي‌، برنامه‌ريزي‌ غيرخطي‌، نرم‌افزار رياضي‌، آناليز عددي‌، طراحي‌ هندسي‌ كامپيوتري‌.

دروس‌ تخصصي‌ گرايش‌ نظريه‌ الگوريتم‌ها :
برنامه‌ريزي‌ پويا، نظريه‌ گراف‌، بهينه‌سازي‌ تركيبي‌ و آناليز شبكه‌ها، نظريه‌ كدگذاري‌، سيستم‌هاي‌ صفي‌ و مدل‌هاي‌ كارآيي‌.

دروس‌ تخصصي‌ گرايش‌ سخت‌افزار :
مدارهاي‌ منطقي‌، معماري‌ كامپيوتر، ريزپردازنده‌

دروس‌ تخصصي‌ گرايش‌ سيستم‌هاي‌ اطلاعاتي :
تحليل‌ و طراحي‌ سيستم‌هاي‌ اطلاعاتي‌، متدولوژي‌ ساخت‌ سيستم‌هاي‌ اطلاعاتي‌، مديريت‌ پروژه‌هاي‌ نرم‌افزاري‌، سيستم‌هاي‌ اطلاعاتي‌ مديريت‌.

Akram بازدید : 2205 1391/11/13 نظرات (1)

دانلود سوالات تست ساختمان گسسته آزمون های کارشناسی ارشد از سال 79 تا سال 89

PDF, 17 pages, 3.5 MB

 

 

دانلود در ادامه مطلب

Akram بازدید : 2731 1391/11/12 نظرات (2)

دانلود تست های آزمون کارشناسی ارشد درس پایگاه داده از سال 82 تا 89

فرمت : PDF
تعداد صفحات : 12  صفحه
حجم : 2.2 مگابایت

 

دانلود در ادامه مطلب

Akram بازدید : 1866 1391/11/12 نظرات (0)

 

تعريف و هدف :

دوره مجازي كارشناسي ارشد شبکه‌هاي کامپيوتري يكي از دوره‌هاي آموزش عالي در زمينه فني و مهندسي است که هدف آن تربيت متخصصيني در زمينه سيستم‌هاي انتقال اطلاعات توزيع شده و شبکه‌هاي کامپيوتري مي‌باشد. از آنجايي که دارا بودن دانش تحليل، طراحي، مديريت و مباحث امنيتي شبکه‌هاي کامپيوتري مورد نياز اکثر کارشناسان بخش‌هاي طراحي و مهندسي، نگهداري و بهره‌برداري، نظارت و تحويل، و کنترل کيفيت شرکت‌هاي مخابراتي و بخش فنآوري اطلاعات اکثر شرکت‌هاي دولتي و خصوصي ديگر مي‌باشد، دانشکده مهندسي کامپيوتر و فنآوري اطلاعات، دانشگاه صنعتي اميرکبير براي پاسخ به نياز آموزشي اين گروه از کارشناسان که عموماً به دليل شاغل بودن قادر به حضور در دوره‌هاي عادي نمي‌باشند، دوره كارشناسي ارشد شبکه‌هاي کامپيوتري را به صورت دوره مجازي نيز ارائه مي‌کند.
هدف از اين دوره تربيت افرادي است كه در زمينه مطالعه، طراحي، ساخت، راه‌اندازي و نگهداري سيستم‌هاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري، شبكه هاي كامپيوتري و همچنين جمع‌آوري، سازمان‌دهي، طبقه‌بندي، استفاده و انتقال اطلاعات و مديريت فرآيند آنها تبحر لازم را داشته باشند.

ضرورت واهميت رشته :

در اجراي اصول قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، از جمله بند "ب" اصول 2 و 12 اصل سوم، و ايجاد شرايط تحقق بند 4 همين اصول و نيز اجراي اصل 30 و بند 7 اصل 43 و ايجاد شرايط تحقق بندهاي 8 و 1 اين اصل و اصول ديگر و نظر به حجم عظيم اطلاعات از طرفي و نقش بلا‌انكار آن در كيفيت مديريت و اداره امور و همچنين نقش ابزاري تكنولوژي كامپيوتر در كيفيت جمع‌آوري و سازمان‌دهي اطلاعات از طرفي و نقش امكانات اينترنت در نشر و انتقال سريع آن، پس از بررسي و مطالعه مباحث فنون كامپيوتر و شبكه‌هاي اطلاعاتي و مديريت، دوره كارشناسي ارشد "فنّاوري اطلاعات" با گرايش «شبكه هاي كامپيوتري» تدوين مي‌گردد.

قابليتها ، نقش و توانائيهاي دانش آموختگان رشته :

دانش آموختگان اين رشته قادر خواهند بود بعنوان كارشناس ارشد راه‌حل‌هايي كاربردي در زمينة مديريت، تهيه، بهينه‌سازي، بهبود و بسترسازي شبكه هاي كامپيوتري ارائه دهند. آنها قادرند با توجه به آموخته‌هاي خود با رعايت تمامي جوانب علمي، فني و با توجه به نيازهاي جوامع راه حل هاي بهينه را انتخاب كرده، آنها را به نتيجه برسانند.


طول دوره و شکل نظام:

برنامه درسي دوره براي 4 نيمسال طرح‌ريزي شده است و طول آن حداكثر 3 سال مي‌باشد (طبق مقررات وزارت علوم، تحقيقات و فناوري) و طول هر ترم 16 هفته آموزشي كامل، مدت هر واحد درس نظري 16 ساعت، و براي دروس عملي و آزمايشگاهي و كارگاهي 48 ساعت مي‌باشد.


تعداد واحدهاي درسي:
تعداد واحدهاي درسي اين دوره علاوه بر دروس جبراني برابر 32 واحد بصورت زير است.
1- دروس گروه 1 حداقل 12 واحد
2- دروس از مابقی گروه 1 و گروه2 حداكثر 15 واحد
3- روش تحقيق و سمينار 2 واحد
4- پروژه 3 واحد
جمع كل واحدها 32 واحد

Akram بازدید : 403 1391/11/11 نظرات (1)

دانلود کتاب راهنمای مطالعه اصولی و آمادگی برای کنکور

فرمت : PDF
تعداد صفحات: 120 صفحه
حجم : 1.2 مگابایت

 

   دانلود ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
اگر مي خواهي خوشبخت باشي براي خوشبختي ديگران بكوش؛ زيرا آن شادي كه ما به ديگران مي دهيم به خود ما بر مي گردد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2672
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 13,689
  • بازدید کلی : 295,661