loading...
┊┊شادی بخش✗وبسایتی وابستـه بـه تغييـر و تنـوع✗
Akram بازدید : 946 1394/09/26 نظرات (0)

این مجموعه شامل فایل های d3dx9 می باشد که با فرمت Dll ساخته شده اند. حتما برای شما هم پیش آمده است که پس از نصب بازی یا نرم افزاری ، هنگامی که بازی را اجرا کرده با اروری مبتنی بر فقدان فایل d3dx9مواجه می شوید . دیگر نگران نباشید از این پس شما هر وقت با چنین اروری مواجه شدید فقط کافیست فایل مربوط به شماره ارور را برداشته و در محل نصب بازی یا نرم افزاری که چنین اروری را میدهد بگزارید .

فایل ها : d3dx9_24 تا d3dx9_43 

 

دانلود با لینک مستقیم

Akram بازدید : 192 1393/05/18 نظرات (0)

 

اگر شما هم در اجرای برخی فایل‌ها در ویندوز مشکل دارید و فرمت اجرایی برای ویندوز ناشناخته می‌باشد، همراه ما در این گزارش باشید تا برای همیشه با این مشکل خداحافظی کنید
:ممکن است گاهی هنگام کار با رایانه، در ویندوز با فایلی رو به رو شوید که قصد بازکردن آن را داشته باشید اما فرمت فایل برای سیستم عامل شما ناآشنا باشد. در چنین موقعی شما با تصویری مثل تصویر زیر رو به رو می‌شوید و این سوال برای شما پیش می‌آید که فایل مذکور با چه برنامه‌ای اجرا می‌شود تا هنگام اجرا و مشاهده آن فایل با مشکل رو به رو نشوید؟

1. در چنین شرایطی سیستم عامل ویندوز در یک پنجره ویژه، دو گزینه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گزینه اول در این پنجره کاربر را به سرویس مایکروسافت که به همین منظور در نظر گرفته شده است، هدایت می‌کند و با جستجو در بانک اطلاعاتی سرویس مذکور می‌توانید برنامه مناسب برای اجرا فایل را پیدا کنید. البته این سرویس چندان جواب‌گوی نیاز کاربران نیست و در بیشتر موارد در پیدا کردن برنامه مناسب برای فایل‌ها با فرمت‌های گوناگون، موفق عمل نمی‌کند.

2. اما اگر فرمت فایلی که ویندوز قادر به اجرای آن نیست ولی برای شخص شما آشناست و می‌دانید برنامه مناسب اجرا این فایل روی ویندوز شما نصب شده، می‌توانید از پنجره‌ای که حین اجرا فایل با فرمتهای ناشناخته در ویندوز نمایش داده می‌شود، گزینه دوم را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، پنجره جدیدی با عنوان Open with در مقابل شما باز می‌شود که در آن فهرستی از بیشتر برنامه‌های نصب شده روی ویندوز موجود است و می‌توانید برنامه مناسب اجرای فایل مذکور را از این فهرست انتخاب کنید. در صورتی که برنامه مورد نظر شما در این فهرست وجود ندارد اما از نصب آن روی سیستم عامل اطمینان دارید، میتوانید فایل اجرایی آن برنامه را با استفاده از کلید Browse انتخاب کرده و به این فهرست بیافزایید.
توجه داشته باشید که اگر قصد دارید فایلی را به صورت آزمایشی توسط برنامه دیگری اجرا کنید و از مناسب بودن آن اطمینان ندارید، بهتر است علامت تیک پایین پنجره کنار گزینه Always use the selected program to… وجود دارد را بردارید تا از اختصاص یافتن دائمی آن برنامه به اجرای فایل‌های تحت این فرمت جلوگیری شود.

3. اگر با روش‌های بالا مشکل حل نشد می‌توانید این مرحله را طی کنید، در انتهای نام آن فایل پس از یک نقطه به سه حرف لاتین پسوند فایل مشخص می‌شود. در چنین شرایطی استفاده از سرویس آنلاین FileInfo.com می‌تواند کمک بسیار موثری به شما داشته باشد. این سرویس دارای بانک اطلاعاتی بسیار وسیعی و قدرتمند شامل فرمت‌های مختلف برنامه‌هایی که در سیستم عامل‌های گوناگون قابل اجرا هستند، می‌باشد. پسوند سه حرفی را که در انتهای نام فایل مورد نظر خود مشاهده می‌کنید را در قسمت جستجوی این وب‌سایت وارد کرده و سپس کلید Enter را فشار دهید تا اطلاعاتی درباره فرمت این فایل و همین‌طور برنامه‌هایی که می‌توانند آن را روی سیستم عامل‌های مختلف از جمله ویندوز اجرا کنند را مشاهده کنید..
Akram بازدید : 171 1393/04/22 نظرات (0)

سلام

یه اتوران برای لینک های مورد نیاز خدمات کامپیوتری درست کردم بیشتر سایتهای مورد نیاز شهرستان دزفول هستش


 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Akram بازدید : 162 1392/09/10 نظرات (0)

لینک اموزش فوتوشاپ بصورت pdf

 

دانلود فیلم آموزشی فتوشاپ از پایه تا پیشرفته

 

مجموعه «Learning Adobe Photoshop from Essential to Advance» یک مجموعه ی بی نظیر و بسیار کامل و کاربردی آموزش فتوشاپ می باشد که می تواند برای علاقه مندان به یادگیری این نرم افزار پر قدرت بسیار مفید باشد. مجموعه ی حاضر از ۶ بخش تشکیل شده که در ادامه توضیحاتی در مورد هر یک از بخش ها ارائه خواهد شد.


بخش اول این آموزش عبارت است از : Adobe Photoshop Design Effects
در این بخش از آموزش به شما می آموزد که که فراتر از فتوشاپ فکر کنید حتی اگر شما طراح عکس  باشید این سری از آموزش بسیار پرمحتوا بوده و علم شما را در فتوشاپ بسیار بالا میبرد. در این آموزش می آموزید که چگونه به گرد هم آوردن عناصر مختلف برای زیبایی طراح های خود استفاده کنید و اینکه شما باید یاد بگیرید که جوری عکس طراحی کنید که بیننده مجذوب آن شود.

ICon دانلود فیلم آموزشی فتوشاپ از پایه تا پیشرفته دانلود بخش اول با لینک مستقیم

 

بخش دوم این آموزش عبارت است از : Adobe Photoshop for Beginners
در این بخش از آموزش که بخش دوم میباشد آموزش یادگیری فتوشاپ CS برای افراد تازه کار میباشد. این آموزش بیشتر برای کسانی موثر میباشد که با ویرایش های قدیمی آشنا بوده اند بلکه به روایتی دیگر اصلا با برنامه فتوشاپ کار نکرده اند و قصد یادگیری این نرم افزار فوق العاده را دارند. برخی از بخش های آموزشی این بخش عبارتند از :
* چگونگی راه اندازی تنظیمات و فضاهای کاری
* چگونگی ایجاد انتخابها
* نحوه کار با لایه ها
* چگونگی ایجاد متن

ICon دانلود فیلم آموزشی فتوشاپ از پایه تا پیشرفته دانلود بخش دوم با لینک مستقیم

2 دانلود فیلم آموزشی فتوشاپ از پایه تا پیشرفته

بخش سوم این آموزش عبارت است از : Adobe Photoshop Selections and Masks
در این بخش از آموزش به یادگیری کارکردن حرفه ای با ماسک ها در فتوشاپ CS میپردازیم. این بخش که یکی از مهمترین مهارت های فتوشاپ میباشد ، شما در این آموزش به همه ابزار ها و تکنیک های کلیدی این بخش پی میبرید. برخی از بخش های آموزشی این بخش عبارتند از :
* تفاوت بین انتخاب و ماسک ها
* نحوه استفاده از ابزار انتخاب به صورت جداگانه
* نمونه هایی از ابزار انتخاب که به منظور استفاده در شرایط مختلف
* ریز تنظیم انتخاب سریع با استفاده از ماسک در فتوشاپ
* نحوه استفاده از کانال ها برای انتخاب افراد مانند کشیدن مو
* ساخت ماسک از لایه انتخاب شده و تنظیمات آن

ICon دانلود فیلم آموزشی فتوشاپ از پایه تا پیشرفته دانلود بخش سوم با لینک مستقیم

 

بخش چهارم این آموزش عبارت است از : Adobe Photoshop Power Session
در بخش چهارم این فیلم آموزشی شما میتوانید به سرعت امکانات و ویژگیهای فتوشاپ را فراگیرید و به آن مسلط شوید. آموزش و پرورش توسعه و برنامه درسی برای NAPP . جدیدترین و جالب ترین ترفندها و اسرار فتوشاپ در این بخش از آموزش نهفته شده است . شما با فراگیری این آموزش به خود میتوانید لقب یه فتوشاپ کار حرفه ای دهید!! این درس ایده آل است برای کسانی که تجربه استفاده از نسخه های قبلی فتوشاپ را داشته و با این برنامه سروکله زده اند. در این بخش ۱۱۰ دقیقه از بهترین متدهای فتوشاپ را به شما می آموزیم. برخی از بخش های آموزشی این بخش عبارتند از :
* رابط کاربری جدید و به شما کمک میکند تا کارها را سریع تر انجام دهید
* نکاتی برای کار کردن با منتخب، منحنی ها، فیلترهای هوشمند و دیگر ویژگی های پیشرفته فتوشاپ
* نحوه استفاده از تمام ویژگی های جدید Photomerge برای سریع تر شدن و دقیق تر شدن کار
* تکنیک های پیشرفته چاپ و …

ICon دانلود فیلم آموزشی فتوشاپ از پایه تا پیشرفته دانلود بخش چهارم با لینک مستقیم

 

3 دانلود فیلم آموزشی فتوشاپ از پایه تا پیشرفته

بخش پنجم این آموزش عبارت است از : Beauty and Portrait Retouching Kit
و اما در بخش پنجم این آموزش به شما نحوه فراگیری رتوش تصاویر افراد در برنامه قدرتمند فتوشاپ می آموزد این آموزش مالتی مدیا توسط شرکت آموزشی Kelby Training تهیه شده است. این بخش شامل تمام نیاز های شما برای دست کاری کردن یا زیبا کردن عکس های خود دارید میباشد ، مانند یه گرافیست حرفه ای ! این بخش توسط استاد Cuerdon آموزش داده شده است این فرد ، فردی است که تجربه ۳۰ ساله خود را به شما آموزش میدهد!

ICon دانلود فیلم آموزشی فتوشاپ از پایه تا پیشرفته دانلود بخش پنجم با لینک مستقیم

 

بخش ششم این آموزش عبارت است از : Adobe Photoshop Mastering Layers
رسیدیم به بخش ششم و بخش پایانی این مجموعه بی نظیر که آموزش تسلط کامل برای روی لایه ها در فتوشاپ میباشد، لایه ها یکی از ویژه گیهای مهم در فتوشاپ میباشد که مشهور به انقلابی در عرصه فتوشاپ میباشد شما باید یاد بگیرید که چگونه به طور موثر و خلاقانه از لایه ها برای عکس های استفاده کنید.

ICon دانلود فیلم آموزشی فتوشاپ از پایه تا پیشرفته دانلود بخش ششم با لینک مستقیم

Akram بازدید : 138 1392/08/27 نظرات (0)

یک زمانی برای انتقال اطلاعات از یک رایانه به سیستم شخصی خودمان، باید از فلاپی استفاده می کردیم. فلاپی ها حافظه بسیار محدودی داشته و نهایتا به درد انتقال فایل های متنی می خوردند. مدتی بعد CD (لوح فشرده) وارد بازار شد. در یک CD حدود 700 مگابایت اطلاعات ذخیره می شد. از فایل های متنی گرفته تا عکس و فیلم. سپس DVD متولد شد. که فرقش با cd در حجم اطلاعاتی بود که در خود ذخیره می کرد. بیشتر از 4 گیگابایت.

به گزارش ورد آی تی، بالاخره با آمدن ابزاری به نام Flash، تقریبا مشکلات انتقال اطلاعات برای همیشه بر طرف شد. مهمترین برتری فلش ها نسبت به CD یا DVD، امکان تبادل همیشگی اطلاعات بود، یعنی بدون محدودیت در تعداد دفعات نقل و انتقالات. به بیان ساده تر: " فلش مموری یک بار برای همیشه 


اگر چه تاکنون حافظه‌های فلش بسیار پیشرفته‌ای تولید شده است ولی هنوز انتقال اطلاعات بین دو فلش به صورت مستقیم وجود ندارد. U Transfer حافظه فلشی که در تصویر مشاهده می‌کنید به کاربر امکان می‌دهد تا بتواند اطلاعات دیجیتالی درون آن را بدون نیاز به رایانه به فلش دیگر انتقال دهد. روی سطح آن LCD کوچکی وجود دارد که اطلاعات انتقال داده شده به فلش دیگر را نشان می‌دهد. کافی است دو فلش را به یکدیگر متصل کنید تا انتقال داده‌ها صورت گیرد. اگرچه هنوز این محصول رسما به بازار عرضه نشده است اما تقاضا برای استفاده از آن زیاد پیش بینی شده است.

Akram بازدید : 282 1392/07/24 نظرات (0)

Proteus Professionalنرم افزاری برای طراحی خودکار مدارات الکتریکی می باشد

که آموزش و کار با این نرم افزار و همچنین دانلود نرم افزار در لینکهای زیر می باشد

 

آموزش نرم افزار طراحی و شبیه سازی مدارات الکترونیکی

دانلود Proteus Professional v7.10 SP0 - نرم افزار طراحی و شبیه سازی مدارات الکترونیکی

 

برای دانلود چند نمونه از رسم مدارات با استفاده از این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید..

Akram بازدید : 273 1392/05/24 نظرات (1)

معمولا در هنگام خرید رایانه ، افراد دچار سردرگمی برای انتخاب قطعات رایانه خود می شوند . معمولا کاربران رایانه از نحوه عملکرد حدود 14 قطعه مختلف رایانه خود آگاهی ندارند . تمامی قطعات یک سیستم رایانه ای نیز هر یک به نحوی در راندمان کلی سیستم موثر می باشند . اما چند قطعه اصلی در راندمان سیستم ماکزیمم تاثیر را دارند . یکی از مهمترین این قطعات حافظه ها می باشند.

حافظه ها نقش بسیار مهمی در راندمان کلی سیستم دارند . این تاثیر خیلی بیشتر از آنی است که معمولا تصور می شود . در شکل 1 یک سیستم پیشرفته انتقال اطلاعات در رایانه نمایش داده شده است :

 


شکل 1 : یک سیستم انتقال اطلاعات پیشرفته در رایانه

 

 

همانطور که در شکل 1 ملاحظه می شود ، اطلاعات ابتدا وارد حافظه سیستم شده و پس از آن وارد کاشه پردازنده می شوند و در آنجا توسط واحد ALU پردازش شده و اطلاعات پردازش شده توسط خطوط انتقال اطلاعات (BUS) به سایر قطعات رایانه ، جهت اجرا ، ارایه می شوند . سیستم های انتقال اطلاعات دیگری نیز وجود دارند که مثلا در برخی از آنها کنترل کننده حافظه در پردازنده نیست بلکه در داخل چیپست مادربرد تعبیه شده است . و یا در برخی از سیستم های انتقال اطلاعات به جای HyperTransport Bus از Bus های معمولی استفاده شده است .

 

ولی نکته مهم این است که در هر سیستمی ، و با هر معماری مورد استفاده ، اطلاعات از حافظه خوانده شده و وارد پردازنده می شوند . و همواره سرعت پردازنده از سرعت حافظه های مورد استفاده بسیار بالاتر است . نوع سریع ولی گران قیمتی از حافظه در داخل پردازنده وجود دارد که به آن کاشه می گویند . حجم کاشه ، به دلیل گران قیمت بودن آن بسیار کوچک است و علاوه بر آن چون بر روی پردازنده وجود دارند ، تولید حرارت نموده و در نتیجه حجم آن محدودیت دارد . قبل از آنکه کاشه را بر روی پردازنده بسازند ، آن را بر روی مادربرد می ساختند ، ولی همیشه سرعت مدارات غیر مجتمع محدودیتهای خاص خود را دارد و در نتیجه سرعت کاشه موجود بر روی مادربرد به مقدار لازم نیست و آن را به داخل پردازنده منتقل نمودند .

 

کنترل کننده حافظه را نیز جهت افزایش سرعت عملکرد حافظه به داخل پردازنده منتقل نمودند (AMD) . از خطوط انتقال اطلاعات سرعت بالای HyperTransport استفاده نمودند و ...

همه این کارها برای افزایش سرعت عملکرد انتقال اطلاعات از حافظه سیستم ، به حافظه پردازنده جهت انجام عملیات پردازش است . همواره پردازنده منتظر رسیدن اطلاعات از حافظه است . در حقیقت سرعت سیستم محدود به سرعت حافظه است و از یک فرکانس بالاتر ، سرعت سیستم با افزایش سرعت سایر قطعات (مثلا پردازنده) افزایش نمی یابد .

 

در نتیجه مباحث فوق ، افزایش سرعت انتقال اطلاعات از حافظه به پردازنده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . برای دستیابی به این سرعت بالا ، باید از

به ادامه مطلب مراجعه کنید


Akram بازدید : 232 1392/05/24 نظرات (0)

تمام كامپیوترها از سیستم عامل استفاده نمی كنند. مثلا" اجاق های مایكرویو كه در آشپزخانه استفاده شده دارای نوع خاصی از كامپیوتر بوده كه از سیستم عامل استفاده نمی كنند. در این نوع سیستم ها بدلیل انجام عملیات محدود و ساده، نیازی به وجود سیستم عامل نخواهد بود. اطلاعات ورودی و خروجی با استفاده از دستگاههائی نظیر صفحه كلید و نمایشگرهای LCD ، در اختیار سیستم گذاشته می گردند. ماهیت عملیات انجام شده در یك اجاق گاز مایكروویو بسیار محدود و مختصر است، بنابراین همواره یك برنامه در تمام حالات و اوقات اجراء خواهد شد.


برای سیستم های كامپیوتری كه دارای عملكردی بمراتب پیچیده تر از اجاق گاز مایكروویو می باشند، به خدمت گرفتن یك سیستم عامل باعث افزایش كارآئی سیستم و تسهیل در امر پیاده سازی برنامه های كامپیوتری می گردد. تمام كامپیوترهای شخصی دارای سیستم عامل می باشند.
یكی از متداولترین سیستم های عامل ویندوز است . یونیكس یكی دیگر از سیستم های عامل مهم در این زمینه است . صدها نوع سیستم عامل تاكنون با توجه به اهداف متفاوت طراحی و عرضه شده است. سیستم های عامل مختص كامپیوترهای بزرگ، سیستم های روبوتیك، سیستم های كنترلی بلادرنگ ، نمونه هائی در این زمینه می باشند.

سیستم عامل با ساده ترین تحلیل و بررسی دو عملیات اساسی را در كامپیوتر انجام می دهد :
- مدیریت منابع نرم افزاری و سخت افزاری یك سِستم كامپیوتری را برعهده دارد. پردازنده ، حافظه، فضای ذخیره سازی نمونه هائی از منابع اشاره شده می باشند .
- روشی پایدار و یكسان برای دستیابی و استفاده از سخت افزار را بدو ن نیاز از جزئیات عملكرد هر یك از سخت افزارهای موجود را برای برنامه های كامپیوتری فراهم می نماید
اولین وظیفه یك سیستم عامل، مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری است . برنامه های متفاوت برای دستیابی به منابع سخت افزاری نظیر: پردازنده ، حافظه، دستگاههای ورودی و خروجی، حافطه های جانبی، در رقابتی سخت شركت خواهند كرد. سیستم های عامل بعنوان یك مدیر عادل و مطمئن زمینه استفاده بهینه از منابع موجود را برای هر یك از برنامه های كامپیوتری فراهم می نمایند.
وظیفه دوم یك سیستم عامل ارائه یك رابط ( اینترفیس ) یكسان برای سایر برنامه های كامپیوتری است . در این حالت زمینه استفاده بیش از یك نوع كامپیوتر از سیستم عامل فراهم شده و در صورت بروز تغییرات در سخت افزار سیستم های كامپیوتری نگرانی خاصی از جهت اجرای برنامه وجود نخواهد داشت، چراكه سیستم عامل بعنوان میانجی بین برنامه های كامپیوتری و سخت افزار ایفای وظیفه كرده و مسئولیت مدیریت منابع سخت افزاری به وی سپرده شده است .برنامه نویسان كامپیوتر نیز با استفاده از نقش سیستم عامل به عنوان یك میانجی به راحتی برنامه های خود را طراحی و پیاده سازی كرده و در رابطه با اجرای برنامه های نوشته شده بر روی سایر كامپیوترهای مشابه نگرانی نخواهند داشت . ( حتی اگر میزان حافظه موجود در دو كامپیوتر مشابه نباشد ) . در صورتیكه سخت افزار یك كامپیوتر بهبود و ارتقاء یابد، سیستم عامل این تضمین را ایجاد خواهد كرد كه برنامه ها، در ادامه بدون بروز اشكال قادر به ادامه حیات وسرویس دهی خود باشند. مسئولیت مدیریت منابع سخت افزاری برعهده سیتم عامل خواهد بود نه برنامه های كامپیوتری، بنابراین در زمان ارتقای سخت افزار

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

Akram بازدید : 242 1392/02/11 نظرات (2)

 

 

بعد از ارائه نسخه های رایگان آنتی ویروس توسط کمپانی های مختلف، سرانجام نسخه رایگان و در عین حال قدرتمند نرم افزارهای امنیتی زون آلارم نیز منتشر شد.

 

این نرم افزارها شامل یک نسخه فایروال، و یک نسخه آنتی ویروس + فایروال میباشد.

 

اگر شما آنتی ویروس مطمئن دیگری روی ویندوز خود دارید و فقط به دنبال یک نرم افزار دیواره آتش (فایروال) برای امنیت اینترنت و شبکه خود هستید، میتوانید از ZoneAlarm Free Firewall استفاده کنید.

 

اما اگر میخواهید آنتی ویروس و فایروال زون آلارم را با هم داشته باشید، ZoneAlarm Free Firewall and Antivirus را نصب کنید.

 

هر دوی این نرم افزار ها در این مطلب ارائه شده و قابل دانلود است.

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه كنيد

Akram بازدید : 263 1392/02/11 نظرات (1)

 

 

 

 

نرم افزار EZ CD Audio Converter یک نرم افزار همه فن حریف برای کار با فایل ها و CD های صوتی میباشد.

 

این نرم افزار توانایی تبدیل فرمت (Convert) تمام پسوندهای صوتی را دارد. یعنی میتواند یک فایل صوتی را از یک فرمت به فرمت دیگری تبدیل کند. مثل تبدیل Wav به MP3 . این نرم افزار تقریبا از تمام فرمت های رایج صوتی پشتیبانی میکند.

 

قابلیت دیگر این نرم افزار، استخراج Track های موسیقی از CD های صوتی است. حتی اگر CD مورد نظر حفاظت شده (قفل دار) باشد.


 

 

هنوز هم بسیاری از آلبوم های موسیقی به صورت CD های صوتی منتشر میشود. زیرا پخش کننده های قدیمی خانگی و ضبط های قدیمی اتومبیل فقط این مدل CD ها را پشتیبانی میکنند. به همین دلیل است که روی یک CD صوتی با استاندارد قدیمی، حدکثر 80 دقیقه موسیقی قابل ضبط است.

 

این نرم افزار میتواند فایل های صوتی را از این مدل CD ها استخراج کرده و به صورت MP3 تحویل دهد. به این ترتیب میتوانید بیش از 10 عدد CD صوتی را به MP3 تبدیل کرده و روی یک حلقه CD ذخیره کنید.

همچنین اگر دستگاه پخش خانگی یا ضبط اتومبیل شما قدیمی بوده و فقط از CD های تراک پشتیبانی میکند، توسط این نرم افزار میتوانید فایل های MP3 خود را به صورت Track CD رایت کنید تا روی این دستگاه ها قابل پخش باشد.

 

برخی از مهم ترین توانایی های نرم افزار EZ CD Audio Converter :

- استخراج (RIP) موسیقی از CD های صوتی تراک و تبدیل به MP3 یا سایر فرمت ها

- استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد برای کپی CD های صوتی قفل دار یا خش دار

- تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر با پشتیبانی از تمام فرمت های رایج

- رایت CD های صوتی استاندارد برای پخش در دستگاه های خانگی یا پخش اتومبیل

 

دانلود در ادامه مطلب

Akram بازدید : 271 1392/02/04 نظرات (0)

نام کتاب :  آموزش زبان XHTML

نویسنده :  بهنام حسن پور

تعداد صفحه :  ۵۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۶۳۷  Kb

زبان امتدادپذیر نشانه‌گذاری فرامتن یا اکس‌اچ‌تی‌ام‌ال ( Extensible HyperText
Markup Language – XHTML) همان اچ‌تی‌ام‌ال است به همراه رعایت دقیق تمامی قواعد و دستورات نحوی نزدیک‌تر به زبان اکس‌ام‌ال که موجبات افزایش اطمینان از عمل‌کرد صححیح سندها در شرایط پیچیده‌تر موجود در اینترنت امروزین را فراهم می‌سازد. XHTMLها، نوع‌های سندها و ماژول‌ها در حال حاضر و در آینده هستند که در واقع زیر مجموعه و گسترش یافته HTML4 است. این نوع اسناد بر پایه XML هستند هستند و برای کار در ترکیب با عامل کاربر مبتنی بر XML طراحی شده‌اند. XHTML جایگزینی برای HTML و در واقع آخرین نسخه آن در حال حاضر است.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

federiko بازدید : 454 1392/02/02 نظرات (0)

salam dostan. ye barname jadid az man!

in barname hamontor ke az esmesh peydast ye pakhsh konandeye ghavie k mitone formathaie zir ro be bakhsh kone : MP3/WMA/AMR/WAV/ORG/WMV/MP4/MPG/AVI/3GP/DVD ( VOB , INFO )

khob aval bgam in barname nasbi hastesh yani niyaz dare ke oun ro nasb konid ,

age shoma az oun daste afradi hastid ke windows 7 ya vista darid , aval barname ro az File Rar Extract k.o.n.i bad roye barname rast kilik konid va gozineye "Run As Administrator" ro entekhab konid.

Barname be soaret khodkar dar masire zir nasb ama to desktop shortcut ( miaanbor ) eyjad nemikone va khodeton bayad shortcut besazid ya inke har bar baraye estefade be masire nasbe barname berid:

C:Program FilesRamTini2 PlaYeR ghabl az baz kardane narm afzar ,

shoma bayad fonthaei ke to foldere bala hast ro nasb konid!!!!!!!!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Akram بازدید : 245 1392/01/26 نظرات (0)

زبان html5

در گزارش جدیدی که توسط آی.بی.ام منتشر شده است مشخص شده است که آمار مصرف کاربران از یک وسیله همراه برای مرور اینترنت به طور میانگین 24 درصد افزایش یافته است. در عین حال معمولا کاربران از مرور وب سایت هایی که با نسخه مرورگر موبایل آنها سازگاری ندارد سریع منصرف میشوند. این روزها اپ های مختلفی برای اندروید و یا اپل ساخته میشوند و طرفداران زیادی هم دارند اما ساخت اپ احتیاج به تخصص و هزینه بالایی دارد که معمولا از عهده بسیاری خارج است.

حال اگر بخواهید فعالیت خود را در قالب یک وب سایت قابل نمایش صحیح و مناسب برای کاربران موبایل به همراه صدا و انیمیشن های مناسب ارائه دهید بهترین راه کار برای شما استفاده از HTML 5 است که در واقع آخرین نسخه از استاندارد کدنویسی HTML است.

HTML 5 چندین خصوصیت جدید دارد که برای اکثر طراحان وب جالب توجه است. در این زبان شما کافیست یک بار کد قالب و فرمت ها را بنویسید و لازم نیست برای نمایش صحیح در هر یک از تجهیزات مجددا کدنویسی کنید.

در عین حال HTML5 به صورت استاندارد از ویدئو و صدا پشتیبانی میکند و

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

Akram بازدید : 304 1392/01/26 نظرات (0)

Proteus Professionalنرم افزاری برای طراحی خودکار مدارات الکتریکی می باشد.

در این قسمت دو pdf آموزش این نرم افزار را قرار دادم

امید دارم که برای شما دوستان عزیز مفید باشد


 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

Akram بازدید : 543 1392/01/20 نظرات (0)

Proteus Professionalنرم افزاری برای طراحی خودکار مدارات الکتریکی می باشد. Proteus مجموعه ای از یک سیستم شبیه سازی مدارات بر مبنای مدل های اجزای الکتریکی در PSpice است. یکی از ویژگی های متمایز Proteus Professional امکان مدل سازی از دستگاه های قابل برنامه ریزی مانند میکروکنترلرها، میکروپروسسورها، DSP و ... می باشد. این برنامه شامل مدل هایی از اغلب قطعات الکترونیکی برای شبیه سازی های تخصصی و برمبنای استانداردهای این حوزه می باشد. می توان بیشتر حالت های مسیریابی پیشرفته در مدارات را به وسیله این نرم افزار طراحی نمود و بدین صورت قابلیت شبیه سازی micro-controller ها افزایش یافته است. در واقع Proteus Professional یکی از نرم افزار های مطرح در زمینه شبیه سازی و تست مدارات الکترونیک می باشد، شما در این نرم افزار می توانید مدار خود را مانند عمل تست کنید و بعد از رفع اشکالات احتمالی برای آن pcb طراحی نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Proteus:
- طراحی مدارات الکترونیکی
- شامل ابزارهای لازم برای طراحی حرفه ای
- مدلسازی دستگاه های قابل برنامه ریزی
- طراحی مسیریابی های پیشرفته
- صرفه جویی در وقت و هزینه طراحی مدار
- شبیه سازی مدارات میکرو کنترلری در سطح بسیار حرفه ای
- دارا بودن کلیه المان های اندازه گیری واقعی نظیر اسیلوسکوپ، سیگنال ژنراتور، ولت متر، آمپر متر و...
- امکان افزودن کتاب خانه های قدتمند و دارار بودن کلیه قطعات الکترونیک
- امکان طراحی pcb برای مدار شبیه سازی شده بدون نیاز به تغییر دادن مدار
- امکان دیباگ کردن برنامه ها و اجرای خط به خط آن ها در میکرو کنترلر
- و ...

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
اگر مي خواهي خوشبخت باشي براي خوشبختي ديگران بكوش؛ زيرا آن شادي كه ما به ديگران مي دهيم به خود ما بر مي گردد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2672
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 13,633
  • بازدید کلی : 295,605