loading...
┊┊شادی بخش✗وبسایتی وابستـه بـه تغييـر و تنـوع✗
Akram بازدید : 270 1392/05/13 نظرات (0)

گذشتم از جلوی چشمام دارن رد میشن آهسته

 

تو رویام تو رو میبینم یه رویای پر از غصه

 

با چشمای پر از اشکم بهت راهو نشون دادم

 

خودم گفتم برو اما به پاهای تو افتادم

 

تو آسون رد شدی رفتی تو کوران غم و سختی

 

منم رفتم پی کارم توهم دنباله خوشبختی


کی توی قلبت جای من اومد اسممو از تو خاطر تو برد

 

کی بوده اینقد اینقده راحت باعثش بود که خاطراتمون مرد

 

چی شده حالا که ازین دنیا زندگی رو بدونه من میخوای

 

چه جوری میشه چه جوری میتونی میتونی با خودت کنار بیایی

یه جوری ریشه هام خوشکید که انگار کاره پاییزه

 

خزونه رفتنت انگار ! داره برگاشو میریزه

 

یه جوری گریه میکردم که بارون بینشون گم بود

 

کاش این رویا از آغازش فقط خواب و توهم بود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر مي خواهي خوشبخت باشي براي خوشبختي ديگران بكوش؛ زيرا آن شادي كه ما به ديگران مي دهيم به خود ما بر مي گردد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2679
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 593
  • بازدید سال : 18,753
  • بازدید کلی : 300,725