loading...
┊┊شادی بخش✗وبسایتی وابستـه بـه تغييـر و تنـوع✗
Akram بازدید : 193 1393/05/18 نظرات (0)

 

اگر شما هم در اجرای برخی فایل‌ها در ویندوز مشکل دارید و فرمت اجرایی برای ویندوز ناشناخته می‌باشد، همراه ما در این گزارش باشید تا برای همیشه با این مشکل خداحافظی کنید
:ممکن است گاهی هنگام کار با رایانه، در ویندوز با فایلی رو به رو شوید که قصد بازکردن آن را داشته باشید اما فرمت فایل برای سیستم عامل شما ناآشنا باشد. در چنین موقعی شما با تصویری مثل تصویر زیر رو به رو می‌شوید و این سوال برای شما پیش می‌آید که فایل مذکور با چه برنامه‌ای اجرا می‌شود تا هنگام اجرا و مشاهده آن فایل با مشکل رو به رو نشوید؟

1. در چنین شرایطی سیستم عامل ویندوز در یک پنجره ویژه، دو گزینه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گزینه اول در این پنجره کاربر را به سرویس مایکروسافت که به همین منظور در نظر گرفته شده است، هدایت می‌کند و با جستجو در بانک اطلاعاتی سرویس مذکور می‌توانید برنامه مناسب برای اجرا فایل را پیدا کنید. البته این سرویس چندان جواب‌گوی نیاز کاربران نیست و در بیشتر موارد در پیدا کردن برنامه مناسب برای فایل‌ها با فرمت‌های گوناگون، موفق عمل نمی‌کند.

2. اما اگر فرمت فایلی که ویندوز قادر به اجرای آن نیست ولی برای شخص شما آشناست و می‌دانید برنامه مناسب اجرا این فایل روی ویندوز شما نصب شده، می‌توانید از پنجره‌ای که حین اجرا فایل با فرمتهای ناشناخته در ویندوز نمایش داده می‌شود، گزینه دوم را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، پنجره جدیدی با عنوان Open with در مقابل شما باز می‌شود که در آن فهرستی از بیشتر برنامه‌های نصب شده روی ویندوز موجود است و می‌توانید برنامه مناسب اجرای فایل مذکور را از این فهرست انتخاب کنید. در صورتی که برنامه مورد نظر شما در این فهرست وجود ندارد اما از نصب آن روی سیستم عامل اطمینان دارید، میتوانید فایل اجرایی آن برنامه را با استفاده از کلید Browse انتخاب کرده و به این فهرست بیافزایید.
توجه داشته باشید که اگر قصد دارید فایلی را به صورت آزمایشی توسط برنامه دیگری اجرا کنید و از مناسب بودن آن اطمینان ندارید، بهتر است علامت تیک پایین پنجره کنار گزینه Always use the selected program to… وجود دارد را بردارید تا از اختصاص یافتن دائمی آن برنامه به اجرای فایل‌های تحت این فرمت جلوگیری شود.

3. اگر با روش‌های بالا مشکل حل نشد می‌توانید این مرحله را طی کنید، در انتهای نام آن فایل پس از یک نقطه به سه حرف لاتین پسوند فایل مشخص می‌شود. در چنین شرایطی استفاده از سرویس آنلاین FileInfo.com می‌تواند کمک بسیار موثری به شما داشته باشد. این سرویس دارای بانک اطلاعاتی بسیار وسیعی و قدرتمند شامل فرمت‌های مختلف برنامه‌هایی که در سیستم عامل‌های گوناگون قابل اجرا هستند، می‌باشد. پسوند سه حرفی را که در انتهای نام فایل مورد نظر خود مشاهده می‌کنید را در قسمت جستجوی این وب‌سایت وارد کرده و سپس کلید Enter را فشار دهید تا اطلاعاتی درباره فرمت این فایل و همین‌طور برنامه‌هایی که می‌توانند آن را روی سیستم عامل‌های مختلف از جمله ویندوز اجرا کنند را مشاهده کنید..
Akram بازدید : 273 1392/05/24 نظرات (1)

معمولا در هنگام خرید رایانه ، افراد دچار سردرگمی برای انتخاب قطعات رایانه خود می شوند . معمولا کاربران رایانه از نحوه عملکرد حدود 14 قطعه مختلف رایانه خود آگاهی ندارند . تمامی قطعات یک سیستم رایانه ای نیز هر یک به نحوی در راندمان کلی سیستم موثر می باشند . اما چند قطعه اصلی در راندمان سیستم ماکزیمم تاثیر را دارند . یکی از مهمترین این قطعات حافظه ها می باشند.

حافظه ها نقش بسیار مهمی در راندمان کلی سیستم دارند . این تاثیر خیلی بیشتر از آنی است که معمولا تصور می شود . در شکل 1 یک سیستم پیشرفته انتقال اطلاعات در رایانه نمایش داده شده است :

 


شکل 1 : یک سیستم انتقال اطلاعات پیشرفته در رایانه

 

 

همانطور که در شکل 1 ملاحظه می شود ، اطلاعات ابتدا وارد حافظه سیستم شده و پس از آن وارد کاشه پردازنده می شوند و در آنجا توسط واحد ALU پردازش شده و اطلاعات پردازش شده توسط خطوط انتقال اطلاعات (BUS) به سایر قطعات رایانه ، جهت اجرا ، ارایه می شوند . سیستم های انتقال اطلاعات دیگری نیز وجود دارند که مثلا در برخی از آنها کنترل کننده حافظه در پردازنده نیست بلکه در داخل چیپست مادربرد تعبیه شده است . و یا در برخی از سیستم های انتقال اطلاعات به جای HyperTransport Bus از Bus های معمولی استفاده شده است .

 

ولی نکته مهم این است که در هر سیستمی ، و با هر معماری مورد استفاده ، اطلاعات از حافظه خوانده شده و وارد پردازنده می شوند . و همواره سرعت پردازنده از سرعت حافظه های مورد استفاده بسیار بالاتر است . نوع سریع ولی گران قیمتی از حافظه در داخل پردازنده وجود دارد که به آن کاشه می گویند . حجم کاشه ، به دلیل گران قیمت بودن آن بسیار کوچک است و علاوه بر آن چون بر روی پردازنده وجود دارند ، تولید حرارت نموده و در نتیجه حجم آن محدودیت دارد . قبل از آنکه کاشه را بر روی پردازنده بسازند ، آن را بر روی مادربرد می ساختند ، ولی همیشه سرعت مدارات غیر مجتمع محدودیتهای خاص خود را دارد و در نتیجه سرعت کاشه موجود بر روی مادربرد به مقدار لازم نیست و آن را به داخل پردازنده منتقل نمودند .

 

کنترل کننده حافظه را نیز جهت افزایش سرعت عملکرد حافظه به داخل پردازنده منتقل نمودند (AMD) . از خطوط انتقال اطلاعات سرعت بالای HyperTransport استفاده نمودند و ...

همه این کارها برای افزایش سرعت عملکرد انتقال اطلاعات از حافظه سیستم ، به حافظه پردازنده جهت انجام عملیات پردازش است . همواره پردازنده منتظر رسیدن اطلاعات از حافظه است . در حقیقت سرعت سیستم محدود به سرعت حافظه است و از یک فرکانس بالاتر ، سرعت سیستم با افزایش سرعت سایر قطعات (مثلا پردازنده) افزایش نمی یابد .

 

در نتیجه مباحث فوق ، افزایش سرعت انتقال اطلاعات از حافظه به پردازنده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . برای دستیابی به این سرعت بالا ، باید از

به ادامه مطلب مراجعه کنید


Akram بازدید : 232 1392/05/24 نظرات (0)

تمام كامپیوترها از سیستم عامل استفاده نمی كنند. مثلا" اجاق های مایكرویو كه در آشپزخانه استفاده شده دارای نوع خاصی از كامپیوتر بوده كه از سیستم عامل استفاده نمی كنند. در این نوع سیستم ها بدلیل انجام عملیات محدود و ساده، نیازی به وجود سیستم عامل نخواهد بود. اطلاعات ورودی و خروجی با استفاده از دستگاههائی نظیر صفحه كلید و نمایشگرهای LCD ، در اختیار سیستم گذاشته می گردند. ماهیت عملیات انجام شده در یك اجاق گاز مایكروویو بسیار محدود و مختصر است، بنابراین همواره یك برنامه در تمام حالات و اوقات اجراء خواهد شد.


برای سیستم های كامپیوتری كه دارای عملكردی بمراتب پیچیده تر از اجاق گاز مایكروویو می باشند، به خدمت گرفتن یك سیستم عامل باعث افزایش كارآئی سیستم و تسهیل در امر پیاده سازی برنامه های كامپیوتری می گردد. تمام كامپیوترهای شخصی دارای سیستم عامل می باشند.
یكی از متداولترین سیستم های عامل ویندوز است . یونیكس یكی دیگر از سیستم های عامل مهم در این زمینه است . صدها نوع سیستم عامل تاكنون با توجه به اهداف متفاوت طراحی و عرضه شده است. سیستم های عامل مختص كامپیوترهای بزرگ، سیستم های روبوتیك، سیستم های كنترلی بلادرنگ ، نمونه هائی در این زمینه می باشند.

سیستم عامل با ساده ترین تحلیل و بررسی دو عملیات اساسی را در كامپیوتر انجام می دهد :
- مدیریت منابع نرم افزاری و سخت افزاری یك سِستم كامپیوتری را برعهده دارد. پردازنده ، حافظه، فضای ذخیره سازی نمونه هائی از منابع اشاره شده می باشند .
- روشی پایدار و یكسان برای دستیابی و استفاده از سخت افزار را بدو ن نیاز از جزئیات عملكرد هر یك از سخت افزارهای موجود را برای برنامه های كامپیوتری فراهم می نماید
اولین وظیفه یك سیستم عامل، مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری است . برنامه های متفاوت برای دستیابی به منابع سخت افزاری نظیر: پردازنده ، حافظه، دستگاههای ورودی و خروجی، حافطه های جانبی، در رقابتی سخت شركت خواهند كرد. سیستم های عامل بعنوان یك مدیر عادل و مطمئن زمینه استفاده بهینه از منابع موجود را برای هر یك از برنامه های كامپیوتری فراهم می نمایند.
وظیفه دوم یك سیستم عامل ارائه یك رابط ( اینترفیس ) یكسان برای سایر برنامه های كامپیوتری است . در این حالت زمینه استفاده بیش از یك نوع كامپیوتر از سیستم عامل فراهم شده و در صورت بروز تغییرات در سخت افزار سیستم های كامپیوتری نگرانی خاصی از جهت اجرای برنامه وجود نخواهد داشت، چراكه سیستم عامل بعنوان میانجی بین برنامه های كامپیوتری و سخت افزار ایفای وظیفه كرده و مسئولیت مدیریت منابع سخت افزاری به وی سپرده شده است .برنامه نویسان كامپیوتر نیز با استفاده از نقش سیستم عامل به عنوان یك میانجی به راحتی برنامه های خود را طراحی و پیاده سازی كرده و در رابطه با اجرای برنامه های نوشته شده بر روی سایر كامپیوترهای مشابه نگرانی نخواهند داشت . ( حتی اگر میزان حافظه موجود در دو كامپیوتر مشابه نباشد ) . در صورتیكه سخت افزار یك كامپیوتر بهبود و ارتقاء یابد، سیستم عامل این تضمین را ایجاد خواهد كرد كه برنامه ها، در ادامه بدون بروز اشكال قادر به ادامه حیات وسرویس دهی خود باشند. مسئولیت مدیریت منابع سخت افزاری برعهده سیتم عامل خواهد بود نه برنامه های كامپیوتری، بنابراین در زمان ارتقای سخت افزار

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

Akram بازدید : 305 1392/05/24 نظرات (0)

در کل مدارات الکترونیکی از سه المان پایه تشکیل شده اند که تمامی قطعات درون مدارات را می توان توسط این سه المان مدل سازی نمود . این سه المان عبارتند از مقاومت ، خازن و سلف.

 

همه چیز در مورد Power Factor Correction


مقاومت در حقیقت مصرف کننده انرژی الکتریکی در مدار می باشد و خازن و سلف عناصر ذخیره ساز انرژی . بدین صورت که در مواقعی انرژی الکتریکی را در خود ذخیره می سازند (شارژ) و در مواقعی دیگر نیز این انرژی را تخلیه می نمایند (دشارژ) . همچنین سلف المان ذخیره ساز جریان و خازن المان ذخیره ساز ولتاژ می باشد.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

Akram بازدید : 270 1392/01/30 نظرات (0)

کاربران لپ‌تاپ و مینی‌لپ‌تاپ حتما بارها و بارها پیش آمده است که هنگام کار با لپ‌تاپ، زمانی که انتظارش را ندارند و فکر می‌کنند باتری لپ‌تاپ حالا حالاها از آنها پشتیبانی می‌کند با خاموش شدن ناگهانی لپ‌تاپ مواجه شوند.

این اتفاق باعث بروز مشکلات زیادی برای کاربران می‌شود.اما با پیشگیری و رعایت کردن برخی از موارد می‌توان از این اتفاق ناخوشایند (خراب شدن زود هنگام باتری لپ‌تاپ) جلوگیری کنیم و یا حداقل آن را به تعویق بیندازیم.نکاتی که در این بخش برخی از آنها را به اختصار به شما گوشزد می‌کنیم:

نکاتی برای افزایش طول عمر باتری‌های لپ‌تاپ

۱. همیشه اول دوشاخه را به پریز برق بزنید، سپس فیش آداپتور برق را به لپ‌تاپ متصل کنید. یک دلیل ساده برای آن وجود دارد؛ زیرا وقتی دوشاخه را به پریز متصل می‌کنید، برقی که به طور ناگهانی وارد می‌شود دارای نوسان است. اما وقتی اول دوشاخه به برق متصل شده باشد، بعد از چند لحظه کوتاه، برق توسط آداپتور از AC به DC تبدیل و نوسان آن گرفته می‌شود.

۲. وقتی می‌خواهید باتری جدیدی را به کار گیرید، دفعه اول کاملا از باتری استفاده کنید؛ طوری که سیستم شما خاموش شود. سپس اجازه دهید باتری ۱۲ ساعت در حالت شارژ بماند (حتی اگر شارژ آن کامل شد، باز هم بگذارید تا ۱۲ ساعت در شارژ باشد.) سپس از آن استفاده کنید.

۳. تصور عامه این است که باتری‌ها را تا زمانی که شارژ آنها به طور کامل تخلیه نشده‌ است نباید به شارژ زد. یا اینکه هر چند وقت یک‌بار باید این باتری‌ها کاملا شارژ و دشارژ(تخلیه) شوند، اما این تصورات اشتباه است. حتی این کار صدمه بیشتری به باتری وارد می‌کند و از عمر آن کم می‌کند.

در واقع این مساله در مورد باتری‌های نیکل صدق می‌کند، ولی در باتری‌های قابل شارژ لیتیوم یونی که در لپ‌تاپ‌ها نیز استفاده می‌شوند، نباید تا زمان اتمام شارژ صبر کرد و می‌توان هر موقع آن را به شارژ متصل کرد.

۴٫ در مکان‌هایی که می‌توانید لپ‌تاپ خود را به برق متصل کنید، سعی کنید از باتری استفاده نکنید و به جای آن سراغ آداپتور AC لپ‌تاپ بروید.

 به ادامه مطلب مراحعه کنید

Akram بازدید : 268 1391/11/17 نظرات (2)

براي پاك كردن اطلاعات هارد ديسك راه هاي مختلف وجود دارد. اما روشي كه انتخاب مي كنيد به دليل پاك كردن اطلاعات يا خالي كردن هارد ديسك بستگي دارد، براي مثال اگر تصميم به نصب مجدد ويندوز داريد، به تدبير ويژه اي براي پاك كردن اطلاعات نياز نداريد.

پاك كردن اطلاعات براي نصب مجدد ويندوز

در نسخه هاي جديد ويندوز با قرار دادن CD بوت ويندوز به سادگي مي توانيد در مراحل اوليه نصب پارتيشن مورد نظر را پاك كرده يا حتي پارتيشن جديدي ايجاد كنيد. با اين كار ويندوز جديد شما بدون اشكال نصب مي شود.

پاك كردن اطلاعات هارد ديسك براي فروش

اگر قصد فروش كامپيوتر يا هارد ديسك خود را داريد بايد از ابزار مناسب براي پاك كردن اطلاعات خود استفاده كنيد تا احياناً مورد سوء استفاده افراد واقع نشود. براي اين منظور نرم افزارهايي وجود دارند كه براي پاك كردن هر سكتور از هارد ديسك شما نزديك به 1 ثانيه زمان صرف مي كنند اين بدان معناست كه براي پاك كردن مطمئن اطلاعات چند بار اين عمل را تكرار مي كنند. شايد بپرسيد با فرمت كردن هارد همه اطلاعات از بين مي رود پس چه احتياجي به پاك كردن اطلاعات با چنين نرم افزارهايي وجود دارد! ولي مشكل اينجاست كه هنوز روشهايي براي بدست آوردن اطلاعات يك هارد ديسك فرمت شده وجود دارد. البته چنين ابزارها و نرم افزارهايي از روشها و الگوريتم هاي سنگين و پيچيده اي استفاده مي كنند ولي اين عمل امكان پذير است. براي جلوگيري از چنين وضعيتي استفاده از برنامه هايي مانند Dariks Boot and Nuke (DBaN توصيه مي شود. تا اطلاعات شما بعد از پاك شدن غير قابل دسترسي باشد.

به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Akram بازدید : 215 1391/11/07 نظرات (0)

فراد زیادی از خیلی تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر که برای اکثر مردم خصوصآ جوانان بسیار بدیهی و جا افتاده است ، بی اطلاع هستند و در دنیای مجازی اینترنت ممکن است با اصطلاحات و مواردی روبرو شوند که آنها را دچار سردرگمی یا مشکل کند.
در ادامه به توضیح برخی از نکاتی می پردازیم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند. اگر از کاربران تازه کار رایانه و اینترنت هستید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت بخوانید.

۱- اول آدرس ایمیل www نمی گذارند: بسیاری از کاربران در اول آدرس ایمیل www می گذارند که این اشتباه است و باعث می شود ایمیل های ارسالی به مقصد نرسند!

۲- اینترنت آن علامت e آبی رنگ نیست: آیکون e آبی رنگ علامت برنامه Internet Explorer، محصول شرکت Microsoft است. خود اینترنت یک شبکه است که برنامه یا آیکون خاصی ندارد.
Internet Explorer به شما کمک می کند از این شبکه برای دیدن سایت های مختلف استفاده کنید. درست مثل اینکه می توانید برنامه کانال های تلویزیون را با یک تلویزیون Panasonic یا با یک تلویزیون Sony یا با هر مارک دیگری ببینید…

برنامه های دیگری هم وجود دارند که کار آن e آبی را می کنند و حتی خیلی بهتر! مثل Safari، Chrome، Opera یا Firefox که می توانید از آنها استفاده کنید.

۳- چت همان یاهو مسنجر نیست: چت کردن لازم نیست حتمآ با برنامه یاهو مسنجر انجام شود. یاهو یکی از شرکت هایی است که سرویس چت اینترنتی را ارائه می کند. با ICQ، MSN Messenger یا Gtalk و… هم می توانید چت کنید (البته با سایر کاربران همان سرویس).

۴- هر کامپیوتری الزامآ ویندوز نیست: یک کامپیوتر را خاموش فرض کنید! حالا باید یک برنامه روی این کامپیوتر نصب شود تا این کامپیوتر بتواند روشن شود و ما از آن استفاده کنیم. به این برنامه ها می گوییم «سیستم عامل» یا «Operating System» یا OS.

یکی از معروف ترین این برنامه ها «ویندوز» نام دارد که نسخه های مختلفی هم ارائه داده است ، مثل ویندوز ۹۸ یا ویندوز xp یا ویستا. ویندوز محصول شرکت Microsoft است.

حال نکته اینجا است، هیچ اجباری به استفاده از ویندوز نیست و ویندوز تنها انتخاب موجود نیست. بلکه این تصور غلط به خاطر سلطه مایکروسافت بر روی بازار به وجود آمده است. در اصل شرکت های مختلف و مشابهی وجود دارند که در این صنعت با مایکروسافت در رقابت هستند و خودشان «سیستم عامل» تولید می کنند. به عنوان مثال، شرکت Apple سیستم عامل Mac را دارد.

۵- پسوند فایل ها مهم است: اول از همه، اصولا پسوند چیست؟ پسوند آن سه حرف آخر اسم هر فایل است که بسته به تنظیمات سیستم شما ممکن است آن را در کنار نام فایل ها نمایش بدهد یا ندهد.
پسوند به ویندوز و شما می گوید که این چه نوع فایلی است. به عنوان مثال یک فایل متنی که فقط حاوی نوشته است پسوندش txt. است.
عکس های واقعی مثل آنها که با دوربین عکاسی می گیرید عمومآ دارای پسوند jpg هستند.
عکس های کارتونی و کامپیوتری و غیر واقعی هم عمومآ gif یا png هستند.
فایل های فشرده شده عمومآ دارای پسوند zip یا rar هستند که آنها را باید با برنامه های مخصوص مثل Winzip یا WinRAR باز کنید.
فایل های اجرایی مثل فایل های برنامه های یا فایل های Setup بازی ها و… هم عمومآ دارای پسوند exe هستند.
آهنگ ها هم که مطمئنا خودتان می دانید، عمومآ mp3 یا wav هستند.

پسوند فایل ها اطلاعات زیادی به ما می دهند. مثلآ اگر کسی یک فایل به شما داد که پسوند آن exe. بود و گفت این عکس خودم است، دارد دروغ می گوید! احتمالآ به جای عکس ، یک برنامه اجرایی است و شاید یک برنامه مخرب مثل یک ویروس باشد.

۶- دومین، دامین یا دامنه: اسم هر سایت (آدرسی که تایپ می کنید که واردش شوید) دامنه آن سایت است. مثلآ دامنه یاهو yahoo.com است. برای داشتن این نام ها باید نام مورد نظر آزاد باشد و مبلغی را سالیانه پرداخت کنید تا به نام شما ثبت شود.

توجه کنید که مثلآ در مثال یاهو، کل عبارت “Yahoo.com” دامنه است، نه فقط “Yahoo” در نتیجه “Yahoo.net” هم یک دامنه جدا است که می تواند متعلق به فرد دیگری باشد، همچنین “Yahoo.org” و… البته شرکت های بزرگ تمام دامنه های اسم شرکت شان را به نام خودشان با پسوندهای مختلف ثبت می کنند.

۷- هاست یا هاستینگ: هاست، هاستینگ یا Host یعنی فضایی که فایل های یک سایت اینترنتی روی آن قرار می گیرد. هر چیزی که شما روی یک سایت می خوانید باید روی یک کامپیوتر واقعی در یک جایی از دنیا وجود داشته باشد. همین مطلب که الان شما می خوانید روی سرور سایت راهنمای وبلاگ نویسان در کشور کانادا است.

این فضا ها هم توسط شرکت ها فروخته می شوند. در نتیجه اگر می بینید می گویند «هاست ۱۰۰ مگابایتی» یعنی به شما ۱۰۰ مگابایت فضا می دهند که فایل های سایت تان را در آن نگهداری کنید.

۸- چگونه سایت داشته باشیم ! برای داشتن یک سایت اینترنتی شما باید ابتدا یک دامنه ثبت شده و یک فضا را داشته باشید. توسط تنظیماتی دامنه به فضای شما متصل و قابلیت استفاده از آن را دارید ، بطوریکه با وارد کردن آدرس سایت و دامنه خود ، به آن فضا یا هاست در واقع مراجعه می کنید. برای نمایش محتویات سایت خود هم نیاز دارید صفحاتی طراحی شود و روی فضای سایت قرار گیرد یا آپلود شود تا بازدیدکنندگان ، صفحات سایت شما را ببینند.

Akram بازدید : 215 1391/10/24 نظرات (0)

شاید برایتان پیش آمده باشد که قصد دارید از CD/DVD اطلاعاتی را داخل هارد دیسک خود کپی کنید ، ولی به دلیل خراب و صدمه دیدن آن لوح فشرده امکان کپی اطلاعات میسر نیست و کپی اطلاعات ناقص می ماند. یا اینکه در شبکه محلی حضور دارید و آن شبکه به شدت ناپایدار است و هنگام انتقال اطلاعات مدام قطع و وصل می شود ، کپی از این شبکه نیز مسلما امکان پذیر نیست. یا ممکن است چنین مشکلی برای فلاپی ها و حافظه های فلش رخ دهد. برای رفع این مشکل چه خواهید کرد؟ AnyReader نرم افزار فوق العاده برای خواندن و برداشت اطلاعات از درون لوح های فشرده صدمه دیده و مشکل دار ، شبکه های غیرپایدار و حافظه های فلش و فلاپی دیسک ها می باشد. در بخش کپی اطلاعات از شبکه های ناپایدار این نرم افزار در واقع قابلیت resume و ادامه کپی را فعال میکند و به همین دلیل به وسیله این نرم افزار میتوانید در صورت قطع شدن فرایند کپی اطلاعات ، آن را ادامه دهید. برای کپی اطلاعات از لوح های فشرده CD/DVD/Blu-ray این نرم افزار تدبیر ویژه ای می اندیشد. همانطور که میدانید اگر قصد داشته باشید اطلاعات درون لوح فشرده صدمه دیده را کپی کنید ، ویندوز تا انجا که صدمات به ساختار دیسک صدمه نزده باشد ، قادر به برداشت اطلاعات است و بعد از نادیده خواهد گرفت. ولی این نرم افزار با نادیده گرفتن صدمات ، به دیگر اطلاعات خواهد پرداخت و جای اطلاعاتی که قابل برداشت نبودن را خالی کرده و بقیه اطلاعات دسترسی می یابد. به این صورت کاربر میتواند کمترین از دست دادن اطلاعات را تجربه کند. این نرم افزار میتواند فرایند کپی کامل اطلاعات را از انواع حافظه های جانبی صدمه دیده ، شبکه های محلی و wi-fi ناپایدار ، هارد دیسک های صدمه دیده ، لوح های فشرده مشکل دار ، فلاپی دیسک و حافظه های فلش مشکل دار انجام دهد. خطاهایی نظیر Bad CRC و unknown error و bad disk در این نرم افزار نادیده گرفته می شوند و کپی اطلاعات ادامه خواهد یافت.

 

 

password کپی اطلاعات از دیسک و شبکه های خراب AnyReader 3.12 Build 1064رمز فایل: www.downloadha.com

download کپی اطلاعات از دیسک و شبکه های خراب AnyReader 3.12 Build 1064 لینک دانلود – 4.2 مگابایت لینک کمکی

 

درباره ما
اگر مي خواهي خوشبخت باشي براي خوشبختي ديگران بكوش؛ زيرا آن شادي كه ما به ديگران مي دهيم به خود ما بر مي گردد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2672
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 179
  • بازدید سال : 13,675
  • بازدید کلی : 295,647