loading...
┊┊شادی بخش✗وبسایتی وابستـه بـه تغييـر و تنـوع✗
Akram بازدید : 257 1391/12/18 نظرات (0)

 اوه آره آره

هیچ وقت اینقدر به عشق و معجزه اعتقاد نداشتم

اووه

هیچ وقت نمی خواستم قلبم رو تو موقعیت ریسک قرار بدم

اووه

اما شنا کردن در دریای عشق تو

یه چیز روحانی ست

اووه

من دوباره بدنیا میام هر بار که شب رو با تو میگذرونم

چون با تو بودن من رو به بهشت میبره

آره با تو بودن من رو به بهشت میبره

و نشون میده

آره آره آره

چون تو کاری میکنی که حس کنم انگار

از بهشت به بیرون رانده شدم

برای مدتی طولانی

برای مدتی طولانی

آره تو کاری می کنی که حس کنم انگار

از بهشت به بیرونرانده شدم

برای مدتی طولانی 

برای مدتی طولانی

اوه آره آره

اوه آره اره آره

تو من رو به زانو درمیاری

تو من رو مجبور میکنی

شهادت بدم

اووه

تو میتونی کاری بکنی که یک گناهکار راهش را عوض کنه 

دروازه هایت را باز کن

چون نمی تونم برای دیدن نور صبر کنم

اووه

و درست اونجا جایی ست که میخوام بمونم


و درست اونجا جایی ست که میخوام بمونم


چون با تو بودن من رو به بهشت میبره


آره چون با تو بودن من رو به بهشت میبره


و نشون میده 


آره آره آره


چون تو کاری میکنی که حس کنم انگار


از بهشت به بیرون رانده شدم


برای مدتی طولانی 


برای مدتی طولانی


آره تو کاری میکنی که حس کنم انگار


از بهشت به بیرون رانده شدم 


برای مدتی طولانی 


برای مدتی طولانی


اوه اوه اوه اوه 


آره آره آره 


نمیتونم فقط اینجا بمونم 


بقیه ی روز های زندگیم رو اینجا سپری کنم 


اوه اوه اوه 


آره آره آره


نمیتونم فقط اینجا بمونم 


بقیه ی روز های زندگیم رو اینجا سپری کنم 


چون تو کاری میکنی که احساس کنم انگار


از بهشت به بیرون رانده شدم


برای مدتی طولانی


برای مدتی طولانی


آره تو کاری میکنی که حس کنم


از بهشت به بیرون رانده شدم


برای مدتی طولانی 


برای مدتی طولانی


اوه آره آره آر ه 


اوه آره آره آر ه 


اوه آره آره آر ه 


برچسب ها ترجمه ی آهنگ locked out of heaven , اوه آره آره هیچ وقت اینقدر به عشق و معجزه اعتقاد نداشتم اووه هیچ وقت نمی خواستم قلبم رو تو موقعیت ریسک قرار بدم اووه اما شنا کردن در دریای عشق تو یه چیز روحانی ست اووه من دوباره بدنیا میام هر بار که شب رو با تو میگذرونم چون با تو بودن من رو به بهشت میبره آره با تو بودن من رو به بهشت میبره و نشون میده آره آره آره چون تو کاری میکنی که حس کنم انگار از بهشت به بیرون رانده شدم برای مدتی طولانی برای مدتی طولانی آره تو کاری می کنی که حس کنم انگار از بهشت به بیرونرانده شدم برای مدتی طولانی برای مدتی طولانی اوه آره آره اوه آره اره آره تو من رو به زانو درمیاری تو من رو مجبور میکنی شهادت بدم اووه تو میتونی کاری بکنی که یک گناهکار راهش را عوض کنه دروازه هایت را باز کن چون نمی تونم برای دیدن نور صبر کنم اووه و درست اونجا جایی ست که میخوام بمونم و درست اونجا جایی ست که میخوام بمونم چون با تو بودن من رو به بهشت میبره آره چون با تو بودن من رو به بهشت میبره و نشون میده آره آره آره چون تو کاری میکنی که حس کنم انگار از بهشت به بیرون رانده شدم برای مدتی طولانی برای مدتی طولانی آره تو کاری میکنی که حس کنم انگار از بهشت به بیرون رانده شدم برای مدتی طولانی برای مدتی طولانی اوه اوه اوه اوه آره آره آره نمیتونم فقط اینجا بمونم بقیه ی روز های زندگیم رو اینجا سپری کنم اوه اوه اوه آره آره آره نمیتونم فقط اینجا بمونم بقیه ی روز های زندگیم رو اینجا سپری کنم چون تو کاری میکنی که احساس کنم انگار از بهشت به بیرون رانده شدم برای مدتی طولانی برای مدتی طولانی آره تو کاری میکنی که حس کنم از بهشت به بیرون رانده شدم برای مدتی طولانی برای مدتی طولانی اوه آره آره آر ه اوه آره آره آر ه اوه آره آره آر ه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر مي خواهي خوشبخت باشي براي خوشبختي ديگران بكوش؛ زيرا آن شادي كه ما به ديگران مي دهيم به خود ما بر مي گردد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 2679
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 566
  • بازدید سال : 18,726
  • بازدید کلی : 300,698